نمایندگی انحصاری فروش پمپ وکیوم GEV (گیو) ایتالیا در ایران

شرکت GENERAL EUROPE VACUUM با نام اختصاری GEV که در ایران به گیو نیز معروف شده است، یک شرکت معتبر و برند سرشناس ایتالیایی در زمینه تولید محصولات و تجهیزات خلاء می باشد. این شرکت در سال 1997 در شهر میلان تاسیس شده است. و توسط تیمی از مهندسین ماهر و کارشناسان با تجربه در زمینه طراحی و ساخت سیستم های خلاء اداره میشود.

شرکت GEV یا گیو انواع پمپ وکیوم روغنی از ظرفیت 3 تا 800 مترمکعب در ساعت و پمپ های خشک پره ای از 3 تا 100 مترمکعب و پمپ خشک کلاو و اسکرو  و بوستر های روتس و بلوئر ساید چنل را با گواهینامه های استاندارد اتحادیه اروپا تولید میکند. همچنین در طراحی و اجرای پکیج های خلاء صنعتی، پزشکی، بیمارستانی، صنایع پتروشیمی و سفارشی جزو نام آوران اتحادیه اروپا هستند.

با توجه با قوانین اطمینان ساز محصولات در اروپا شرکت گیو نیز دارای گواهینامه های اروپایی و معتبر Certificato 9001-2015 444SGQ04  و UNI EN ISO 13485:2021 444DM05 و استاندارد 93-42 ITA-ENG و همچنین استاندارد مدیکال اروپایی Certificato-medicale-9342-italiano2 می باشد.

این شرکت دارای پروانه تولید محصولات ضد انفجار Atex تحت شماره Direttiva 2014/34/EU است. خدمات قابل اعتماد و توجه به جنبه های تجاری و فنی محصولات همراه با تجربه بالای تکنسین های متخصص باعث گردیده که شرکت GEV کیفیت و قیمت را به عنوان شاه کلید جلب وفاداری مشتریان خود در اختیار داشته باشد.

توافق و همکاری تجهیزوک با شرکت GEV ایتالیا

تجهیزوک از سال 1391 اولین سفارش خرید خود را از شرکت گیو به ثبت رسانده است. و پس از تداوم و استمرار مراودات تجاری پس از سال ها همکاری و رضایتمندی فوق العاده بالای مشتریان پمپ های وکیوم تولید شرکت GEV این تعاملات به شکل گسترده تری پیش رفت تا اینکه در تابستان سال 1401 بصورت رسمی بین پیشگامان تجهیزوک و GEV قراردادی منعقد گردید که انحصار فروش محصولات این شرکت در جغرافیای کشور عزیزمان ایران در اختیار تجهیزوک قرار گیرد.

با توجه به اصول مشتری مداری و توافقات سازنده با شرکت گیو کلیه محصولات این شرکت با گارانتی یکساله و ضمانت کالا و خدمات پس از فروش با تامین کلیه قطعات یدکی و تجهیزات جانبی با کمترین حاشیه سود و سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان میرسد. پیشگامان تجهیزوک با با تکمیل مداوم محصولات گیو در انبار شرکت و موجود سازی اقلام مورد استفاده بصورت دائمی نیاز مشتریان به تجهیزات خلاء را برطرف نموده است. همچنین کلیه قطعات مصرفی محصولات گیو مانند روغن وکیوم، فیلتر روغن پمپ وکیوم، فیلتر سپراتور، تیغه های پمپ وکیوم گیو و ….. را در انبار بصورت مداوم موجود می شود.

شرکت GEV در سرتاسر دنیا نمایندگی های فعال فروش دارد. جهت برقرای ارتباط یا مشاهده اطلاعات بیشتر از شرکت گیو میتوانید به آدرس اینترنتی www.generaleuropevacuum.com مراجعه نمایید و یا به ایمیل شرکت به نشانی Info@gevac.com پیام ارسال نمایید.